داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود
سرخط خبرها

داور بین الملل والیبال مشهد دست به سوت می‌شود

  • کد خبر: ۸۷۳۲۴
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
داور بین الملل والیبال مشهد دست به سوت می‌شود
پس از 5 هفته دوری داوران معترض به رقابت های لیگ برتر والیبال باز می گردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، باخبر شدیم مسعود ذوقی داور بین المللی والیبال مشهد پس از ۵ هفته غیبت سرانجام دست به سوت خواهد شد و قراراست قضاوت حساس دیدار دو تیم هورسان رامسر و فولاد سیرجان را از هفته ششم به عنوان داور اول در رامسر قضاوت کند.
این داور مشهدی که فصل گذشته بازی‌های حساسی را قضاوت کرده بود درحالی دوباره به جمع داوران لیگ پیوست که به دلیل پاره‌ای مشکلات با کمیته داوران فدراسیون و مطالبات به حق داوری ۵ هفته از صحنه دوربود.
با بازگشت ذوقی ۹ داور بین الملی معترض هم وارد گود می‌شوند گرچه برخی رفیق نیمه راه معترضین بودند، اما مهم این است که وفاق در جمع داوران تقویت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->